1.2 Алгоритми і програми

Обчислювальне мислення та програмування

1.2 Алгоритми і програми

8 занять, 54 завдання

Розпочати навчання
Заняття 1

1. Анімація в Scratch. «Good Day»

Ознайомитися
Заняття 2

2. Практика анімації. «Пес Патрон»

7 завдань
Заняття 3

3. Взаємодія персонажів. «Як приручити ведмедя?»

9 завдань
Заняття 4

4. «Пінгвін з калькулятором»

5 завдань
Заняття 5

5. З чого складається гра? «Робот-прибиральник»

8 завдань
Заняття 6

6. Клони. Гра «Стрілець по кульках»

6 завдань
Заняття 7

7. Клавіатура."Аліса в країні Див"

5 завдань
Заняття 8

8. Гра «Пригоди Хруща»

7 завдань

Потрібна допомога?

Якщо у вас виникли будь-які запитання, звертайтесь на гарячу лінію підтримки (8:00 - 20:00)