Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

1.2 Алгоритми і програми

Обчислювальне мислення та програмування

1.2 Алгоритми і програми

9 занять, 21 завдання

Розпочати навчання
Заняття 1

1. Анімація в Scratch. «Good Day»

Ознайомитися
Заняття 2

2. Практика анімації. «Пес Патрон»

2 завдання
Заняття 3

3. Взаємодія персонажів. «Як приручити ведмедя?»

3 завдання
Заняття 4

4. «Пінгвін з калькулятором»

1 завдання
Заняття 5

5. З чого складається гра? «Робот-прибиральник»

2 завдання
Заняття 6

6. Клони. Гра «Стрілець по кульках»

Заняття 7

7. Клавіатура."Аліса в країні Див"

2 завдання
Заняття 8

8. Гра «Пригоди Хруща»

1 завдання
Заняття 9

9. Проєкт «Зелений експеримент у Всесвіті»

6 завдань

Заняття для вас розробили

Борисенко Ольга

Борисенко Ольга

вчителька інформатики, м.Дніпро

Булигіна Людмила

Булигіна Людмила

вчителька інформатики, м. Ірпінь

Антоненко Катерина

Антоненко Катерина

вчителька інформатики, м.Харків

Філоненко Роман

Філоненко Роман

студент, м. Київ

Бистрова Єлизавета

Бистрова Єлизавета

вчителька інформатики, м.Кривий Ріг

Литовченко Юлія

Литовченко Юлія

вчителька інформатики, м.Київ

Оксана Пасічник

Оксана Пасічник

вчителька інформатики, м.Львів, аналітик проєкту

Наталія Морзе

Наталія Морзе

професор університету Грінченка, м. Киів, методист проєкту

Потрібна допомога?

Якщо у вас виникли будь-які запитання, звертайтесь на гарячу лінію підтримки (8:00 - 20:00)