1.2 Події у програмах

Обчислювальне мислення та програмування

1.2 Події у програмах

10 занять, 60 завдань

Розпочати навчання
Заняття 1

1. Закономірності і головоломки

Ознайомитися
Заняття 2

2. Налагодження програм

5 завдань
Заняття 3

3. Програмування ігор.

6 завдань
Заняття 4

4. Події. Програмування подій

7 завдань
Заняття 5

5. Програмування танцювальних рухів

7 завдань
Заняття 6

6. Програми з повтореннями

6 завдань
Заняття 7

7. Програмування зображень

7 завдань
Заняття 8

10. Команди розгалуження

5 завдань
Заняття 9

11. Цикл «поки»

6 завдань
Заняття 10

12. Повторення й розгалуження

5 завдань

Потрібна допомога?

Якщо у вас виникли будь-які запитання, звертайтесь на гарячу лінію підтримки (8:00 - 20:00)